środa, 13 grudnia 2017

"Siła, która ich przyciąga" - Brittainy C. Cherry


"Jeśli musisz upaść, upadnij na mnie."

Lucy to pełna szczerego optymizmu młoda kobieta, kochająca ludzi "świrnięta hipiska", uosobienie szczęścia i miłości. Graham to jej kompletne przeciwieństwo - nieustannie zamknięty w swojej twardej skorupie mężczyzna, który nie potrafi zdobyć się na lekki uśmiech ani na uprzejmość. Graham nie potrafi kochać, a miłości nie oczekuje nawet od własnej żony. Pewnego dnia, pod wpływem jednego niespodziewanego zdarzenia zmienia się jego życie. Mężczyzna jest zmuszony zwrócić się o pomoc do Lucy, której dobre serce nie potrafi odmówić będącemu w potrzebie mężczyźnie, nawet jeśli ten nie potrafi okazać wdzięczności. Między bohaterami zaczyna rodzić się uczucie, jednak oboje dobrze wiedzą, że ich relacja jest niewłaściwa i ostatnią rzeczą na jaką mogą sobie pozwolić jest miłość. 



Serię "Żywioły" zaczęłam poznawać całkiem niedawno. Trzy pierwsze tomy udało mi się przeczytać w październiku i pomimo drobnych wad wspominam je całkiem dobrze. Najbardziej spodobała mi się druga część i to ona była moją ulubioną książką z całej serii. Do teraz. Moją nową ulubienicą zasłużenie została "Siła, która ich przyciąga".

Lektura obudziła we mnie tyle emocji, że najchętniej dalej bujałabym w obłokach i oddała się wspomnieniom o Grahamie i Lucy oraz ich pięknej, choć niepozbawionej trudności historii. Zakochałam się w bohaterach. Ujęli mnie swoim wnętrzem, zwłaszcza Lucy, która była takim dobrym duchem i miała ogromny wpływ na Grahama, choć on sam nie zdawał sobie z tego sprawy. Historia typowa, prawda? Mężczyzna z przeszłością, trudnym charakterem i kobieta, która pragnie go ocalić. To już było milion razy. Ale przedstawiona przez Brittainy C. Cherry wersja tego banalnego schematu jest po prostu piękna. Autorce należy się ogromne uznanie, bo pomimo oklepanego tematu przedstawiła go naprawdę wyjątkowo, dobierając słowa tak, by wzbudzić emocje i by czytelnik nie zapomniał o książce zaraz po jej przeczytaniu.

Pisarka słynie z lekkiego, prostego stylu i tym razem nie było inaczej. Książkę przeczytałam w mgnieniu oka, czego z drugiej strony żałuję, bo szkoda mi było rozstawać się z bohaterami. 

"Siła, która ich przyciąga" to powieść idealna dla wszystkich romantycznych dusz. Miłośnicy wzruszających historii z pewnością będą usatysfakcjonowani lekturą książki. Czwarta część serii "Żywioły" to ogromna skarbnica przeróżnych emocji, jakie wywołać może tylko miłość. Polecam ją każdemu, komu nie przeszkadzają utarte schematy, bo mimo iż nie znajdziemy w niej nic czego jeszcze nie było, książka zasługuje na to, by móc odkryć przed Wami swoje piękne wnętrze. Cudownym uczuciem było towarzyszenie Grahamowi w jego odrodzeniu i kibicowanie dwójce kochających się ludzi, którym los drogę do szczęścia usłał wieloma troskami.




16 komentarzy:

  1. Lubię czasem sięgać po książki napisane w lekkim stylu i tę pozycję również mam w planach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie twórczość autorki. Co prawda mam sporo zaległości, jednak za jakiś czas sięgnę po jedną i sprawdzę czy warto przeczytać wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To książka dla mnie, oby tylko przypadła mi do gustu, jak już za nią się zabiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię pióro autorki. Ta seria jeszcze przede mną. Jestem jej bardzo ciekawa.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie muszę nadrobić Danielsa tej Pani i zacząć inne jej powieści!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo dobrego słyszę o książkach Brittainy C. Cherry, więc muszę sama się przekonać czy warto. Ale dla samej okładki jestem w stanie zaryzykować :D Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam w planach tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię wszystkie książki z serii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie czasem schematy nie przeszkadzają, więc z chęcią po nią sięgnę! Chociaż najpierw jeszcze czeka na mnie część poprzednia. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ochotę na tę serię i zostawiam sobie ją na urlop świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Historia wydaje się banalna, ale w sumie muszę się przekonać czy naprawdę taka jest :) Każda dziewczyna lubi przeczytać taki typowy romans.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam już tyle dobrych opinii na temat książek Brittany, że grzechem byłoby w końcu po nie nie sięgnąć. Koniecznie muszę spróbować!

    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację to było cudowne móc im towarzyszyć. Wspaniała książka, na pewno najlepsza z całej serii <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w takim razie muszę zacząć od tomu pierwszego!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie czytałam tej książki, ale inne Autorki tak, więc na pewno nadrobię :)

    Pozdrawiam serdecznie ♥♥
    Nie oceniam po okładkach

    OdpowiedzUsuń
  16. Skończyłam dzisiaj czytać te książkę i kurcze, to było wpsaniałe <3 Uwielbiam to , jak pisze Cherry :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku.
Bardzo się cieszę, że zainteresował Cię ten post. Gorąco zachęcam Cię do wyrażenia swojej opinii. Pozostaw tutaj ślad swojej obecności bym również mogła trafić do Twojego zakątka internetu :)