poniedziałek, 30 marca 2020

Podsumowanie marca


Marzec wprawdzie jeszcze się nie skończył, ale ja skończyłam z lekturami na ten miesiąc. Przeczytałam 6 książek, jestem w trakcie 7, ale wiem na pewno, że w marcu na pewno jej nie skończę, gdyż nieco mnie ona męczy. Mogłabym ją odłożyć i sięgnąć po inną, ale jak już zaczęłam, to chciałabym dotrwać chociaż do połowy. 😂

Marzec zaczęłam nieco rozczarowującą książką, na szczęście potem było już tylko lepiej a trzy z przeczytanych książek okazały się prawdziwymi perełkami i wpisały się na listę moich ulubionych powieści. Dlatego po tak fantastycznym miesiącu mogę zapomnieć o nieudanym spotkaniu z Sebastianem Fitzkiem.


W marcu przeczytałam:

  1. "Prezent" - Sebastian Fitzek 6/10
  2. "Dylemat" - B.A. Paris 10/10
  3. "Biegając boso" - Amy Harmon 10/10
  4. "Bez pożegnania" - Agnieszka Lingas - Łoniewska 7/10
  5. "Łańcuch" - Adrian McKinty 9/10 (przeczytana w ramach BOOKTOUR, recenzja wkrótce)
  6. "Test na miłość" - Helen Hoang 10/10




Książka, z którą aktualnie się męczę to "Cała prawda o szczęściu" Sawyera Bennetta. Jeśli ktoś z Was czytał i uważa, że warto dotrwać do końca to niech mnie jakoś zmotywuje 😁. Potem czekają na mnie ulubieni autorzy i kilka nowych do odkrycia 😊




24 komentarze:

  1. Przypomniałaś mi o "Łańcuchu". Muszę w końcu przeczytać tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie kusi "Prezent":D gratuluje wyniku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi udało się przeczytać 10 książek, ale teraz zapewne z miesiąca na miesiąc będzie mniej 😪 Powyższe tytuły kojarzę tylko z blogów.

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 i 6 pozycję również czytałam w marcu i bardzo mi się podobały. Ja kończę czytać właśnie 8 książkę w tym miesiącu i raczej uda mi się ją skończyć. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. "Bez pożegnania" u mnie recenzja w tym tygodniu. A marzec skończę ze swoim rekordem czytelniczym - 15 książek 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na opinię o 'Łańcuchu'. Mi osobiście podobaa się ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyniku. Z powyższych książek nie przeczytałam nic, ale z pewnością się to zmieni. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja teraz też męczę książkę, mianowicie "Trzynaście" - mam nadzieję jednak, że przeczytam jak najszybciej. W kwietniu na pewno zabiorę się za "Dylemat" i może "Łańcuch". :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że więcej było tych ciekawych książek, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niedługo planuję się wziąć za Test na miłość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Udany miesiąc :) kusi mnie książka "Test na miłość" :)
    Zaczytanego kwietnia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Dylemat" właśnie zaczynam i mam nadzieję, że też mi się tak mocno spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, jestem zaskoczona, że tak wysoko oceniłaś "Dylemat". Mnie wcześniejsze książki autorki rozczarowały, ale może tej powinnam dać szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Biegając boso" muszę koniecznie przeczytać :)
    Pozdrawiam,
    Zaczytana Wiedźma.

    OdpowiedzUsuń
  15. Żadnej z tych książek nie miałam okazji czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Biegając Boso <3 jedna z najpiękniejszych książek!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny wynik książkowy! Na „Bez pożegnania” poluję, pamiętam jak pierwsza część mnie wbiła w fotel!

    OdpowiedzUsuń
  18. Test na miłość najlepsza książka tego roku ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  19. "Dylemat" jeszcze przede mną, a "Bez pożegnania" i "Test na miłość" bardzo mi się podobały.
    https://slonecznastronazycia.blog/

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety nie czytałam tych książek :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi bardzo podobało się "Bez pożegnania" 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. "Dylemat" kusi mnie od kilku tygodni, a i "Łańcuch" wygląda interesująco. :) Zaczytanego kwietnia! :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku.
Bardzo się cieszę, że zainteresował Cię ten post. Gorąco zachęcam Cię do wyrażenia swojej opinii. Pozostaw tutaj ślad swojej obecności bym również mogła trafić do Twojego zakątka internetu :)