środa, 28 lutego 2018

Podsumowanie stycznia i lutego


Cześć 😊

Dziś przychodzę do Was z moim czytelniczym podsumowaniem minionych 2 miesięcy. Natłok obowiązków w styczniu spowodował, że nie zdążyłam zrobić podsumowania miesiąca, ale uwinęłam się już z sesją i teraz nadrabiam braki.

W styczniu przeczytałam 5 książek, w lutym również 5, co w sumie daje 10 przeczytanych książek.

Jakie tytuły umilały mi zimowe dni?

  1. "Consolation" - Corinne Michaels
  2. "Conviction" - Corinne Michaels
  3. "Kochając pana Danielsa" - Brittainy C. Cherry
  4. "It ends with us" - Colleen Hoover
  5. "W domu" - Harlan Coben
  6. "Czasami kłamię" - Alice Feeney
  7. "Druga szansa" - Marcie Steele
  8. "Na skraju załamania" - B. A. Paris
  9. "Zakazany układ" - K. N. Haner
  10. "Jedną nogą w niebie" - Izabela Frączyk

Jak widać w nowy rok weszłam romantycznym krokiem, potem postawiłam głównie na thrillery ;-) 


Najlepsza książka

Nie ma szans żebym wybrała tylko jedną książkę. Nawet dwóch, ani trzech. Musiałabym tu wskazać co najmniej 5 tytułów, które oczarowały mnie do tego stopnia, że wróciłabym do nich ponownie. Ten rok naprawdę nie mógł zacząć się lepiej jeśli chodzi o wybór świetnych książek.

Najgorsza książka

Książka, którą zaraz wskażę nie jest wcale zła. Jest przeciętna, ale nie zła. Wypada jednak najsłabiej w powyższym zestawieniu. To ostatni tom "Stajni w Pieńkach" pt. "Jedną noga w niebie" autorstwa Izabeli Frączyk. Moja recenzja jeszcze się nie ukazała, ale jeśli chcecie poznać moje zdanie o całej serii to zapraszam wkrótce na bloga, bo na pewno napiszę kilka zdań na ten temat.


A jak Wam minął luty? Polecacie jakieś książki przeczytane przez Was w tym miesiącu? 😊

21 komentarzy:

  1. Super wynik! :) Z powyższych czytałam jedynie "Kochając Pana Danielsa" i bardzo mi się podobała :) Ogólnie bardzo lubię twórczość tej autorki.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję świetnego wyniku <3 Mój luty bardzo udany. Dzisiaj skończyłam czytać ostatnią w tym miesiącu książkę i już wstawiłam jej recenzję, także dobrze zakończyłam miesiąc :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udany miesiąc, gratuluję.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Ie ends with us" również czytałam w ostatnim czasie :) A "w domu" i "na skraju załamania" przede mną :)
    Gratuluję wyników! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Duet Consolation to prawie jak niebo! Uwielbiam te książki! Gratuluje zaczytanego początku roku! Oby tak dalej!
    POCZYTAJ ZE MNĄ!

    OdpowiedzUsuń
  6. Luty bardzo słaby, całą rodzinę rozłożyły choróbska.

    OdpowiedzUsuń
  7. 4, 8, 9 - też przeczytałam w lutym. Polecam sięgnąć jeszcze po "Dziewczyny chcą się zabawić", jedna z lepszych, jakie ostatnio czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Statystyki mam identyczne - 5+5 - ale żadnej z przeczytanych przez Ciebie książek nie znam. Na pewno przyjrzę się temu Cobenowi, od czasu do czasu lubię wrócić do tego autora :)

    Pozdrawiam,
    Ewelina z Gry w Bibliotece

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeczytałam trzy tytuły z tej listy, także nie jest źle. Ja również wyjątkowo zaczytywałam się ostatnio w thrillerach. Zaczytanego marca!

    OdpowiedzUsuń
  10. Udany miesiąc za Tobą. Oby marzec był jeszcze lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takiego rodzaju podsumowania, bo zawsze mogę sobie z nich wybrać coś dla siebie i potem mieć przyjemność z czytania :D Super blog, dodaję do obserwowanych.

    Zapraszam do siebie: http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/03/prostota-sia-codzinnych-rytuaow-brooke.html

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie luty jak na najkrótszy miesiąc wypadł zdecydowanie dobrze, bo udałlo mi się przeczytać aż 7 książek! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W lutym przeczytałam 18 pozycji, nie wiem jakim cudem, mój życiowy rekord :D Najbardziej spodobały mi się "Broad Peak", "Napisz do mnie", "Slammed" i "Podpalacz" :)

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurcze, Ty to masz tempo! Gratuluję! Romantyzm i thrillery, aż się boję zapytać czy taki miałaś nastrój? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha na romanse miałam nastrój, thrillerami byłam po prostu zaintrygowana :D

      Usuń
  15. Niezły wynik, choć muszę przyznać, że odkąd kupiłam sobie czytnik, czytam więcej :) Do Twojego wyniku jednak trochę mi brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wyniki! Oby było jeszcze lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dobry wynik. Gratuluję i oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  18. PS. Dodaję do obserwowanych.

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/03/seryjne-zabojczynie-tori-telefer.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę, że sięgnęłaś po same cudeńka! :)

    Pozdrawiam,
    camilleshade-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku.
Bardzo się cieszę, że zainteresował Cię ten post. Gorąco zachęcam Cię do wyrażenia swojej opinii. Pozostaw tutaj ślad swojej obecności bym również mogła trafić do Twojego zakątka internetu :)