niedziela, 1 lipca 2018

Podsumowanie maja i czerwca


Hej 😊😊😊

Dziś przychodzę do Was z czytelniczym podsumowaniem minionych dwóch miesięcy. Właściwie to nie za bardzo jest co podsumowywać, ze względu na to, że przez studia i sesję egzaminacyjną nie miałam zbyt dużo czasu na czytanie, ale jednak kilka godzin dla książek udało mi się wygospodarować. Wczoraj miałam ostatni egzamin, więc w końcu moja aktywność na blogu i Waszych blogach wzrośnie. Nareszcie 😉 


W ciągu ostatnich 2 miesięcy przeczytałam 6 książek (co przy natłoku obowiązków uważam za sukces):

  1. "Zanim pozwolę ci wejść" - Jenny Blackhurst
  2. "Poprosisz mnie o śmierć" - Peter James
  3. "Nieodgadniony" - Maureen Johnson
  4. "Pierwsza na liście" - Magdalena Witkiewicz
  5. "Piekielna miłość" - K.N. Haner
  6. "Zbyt piękne" - Olga Rudnicka

Recenzje dwóch ostatnich książek pojawią się wkrótce na blogu, z pozostałymi mogliście już się zapoznać.


Najlepsza książka

Największe wrażenie zrobiła na mnie powieść Magdaleny Witkiewicz "Pierwsza na liście". Niby zwyczajna powieść obyczajowa, a jednak dotknęła mnie jej życiowość. Dawno żadna książka nie dała mi tak do myślenia. Długo będę o niej pamiętać. 


Najgorsza książka

Chyba najmniej podobała mi się książka Jenny Blackhurst "Zanim pozwolę ci wejść". Powtarzam to, ilekroć mówię o tej książce, że zabrakło mi w niej powiewu świeżości. To raczej thriller dla tych, którzy nie sięgają zbyt często po ten gatunek. Miłośnicy thrillerów będą raczej rozczarowani.


Aktualnie czytam "Without Merit" cudownej Colleen Hoover, a jeśli jesteście ciekawi moich czytelniczych planów na najbliższy czas, zapraszam na mojego IG - zdjęcie stosika powie Wam wszystko 😊

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam ksiązki Magdaleny Witkiewicz! Cieszę się, że ta książka Ci się podobała.
    Gratuluję wyniku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda ilość zawsze jest dobra :) Ważne, że coś się czyta :D
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwa pierwsze prezentowane przez Ciebie tytuły również czytałam i bardzo mi się podobały. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem Twojej opinii o Piekielnej miłości:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I jak to Without Merit? Spotkałam się z dużą ilością pozytywnych opinii, więc jestem ciekawa, czy je podzielasz. :)

    NaD okładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami tak bywa, że się ma mniej czasu na czytanie, więc i tak udało Ci się sporo przeczytać. :) Sprawdziłam Twoje plany na najbliższy czas i widzę ''Muszę to wiedzieć'' i ''Nigdy się nie dowiesz'', których jestem bardzo ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem niezły wynik jak na brak czasu! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wynik! Udało Ci się przeczytać interesujące powieści :) Życzę jeszcze bardziej owocnych kolejnych miesięcy.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę przeczytać jakąś książkę Magdaleny Witkiewicz! Zaczytanego lipca!
    POCZYTAJ ZE MNĄ

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wspaniałego wyniku i zaliczonej sesji.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam żadnej z przeczytanych przez Ciebie książek, ale zapewne kiedyś gdzieś dorwę powieść Olgi Rudnickiej ;)
    "Without Merit" również mam w planie, ale muszę poszukać ebooka. Książki pani Hoover są dla mnie obowiązkowe.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku.
Bardzo się cieszę, że zainteresował Cię ten post. Gorąco zachęcam Cię do wyrażenia swojej opinii. Pozostaw tutaj ślad swojej obecności bym również mogła trafić do Twojego zakątka internetu :)