piątek, 31 marca 2017

Podsumowanie marca | Książkowe plany na kwiecień

Witajcie! 😊😊😊

Kolejny miesiąc dobiegł końca - jak do tej pory marzec był dla mnie najbardziej udany pod względem ilości przeczytanych książek - udało mi się przeczytać 10 książek, z czego kilka z nich dołączyło do grona moich ulubieńców. Niestety drobnych rozczarowań w tym miesiącu również nie brakowało. 

Najlepsza książka
Spośród przeczytanych przeze mnie w marcu książek największe wrażenie zrobiła na mnie książka "Cztery sekundy do stracenia" K.A. Tucker, która jest dla mnie absolutnym numerem 1 w tym miesiącu a sama autorka powędrowała na jedno z czołowych miejsc w rankingu ulubionych autorów.

Najgorsza książka
Najgorzej w tym miesiącu wypadła książka Ewy Nowak "Rezerwat niebieskich ptaków". Zupełnie do mnie nie trafiła, choć w przeszłości książki pani Ewy naprawdę mi się podobały.


Jak zrealizowałam swoje marcowe plany?
Planowałam marzec poświęcić twórczości pani Tucker, ale niestety nie zdążyłam z ostatnią książką czytanej przeze mnie serii. Jestem w trakcie jej czytania i myślę, że niebawem ją skończę. Początkowo zakładałam, że przeczytam je jedna po drugiej, ale ostatecznie w ramach przerywnika sięgałam po inne pozycje. Jednakże cieszę się, że jeszcze w kwietniu potowarzyszę trochę tej serii, bo jest ona naprawdę niesamowita! :)

A co planuję czytać w kwietniu?
Oprócz kwietniowych nowości, wśród których jest kilka interesujących mnie pozycji, zwłaszcza "Co przyniesie wieczność" Jennifer L. Armentrout, z którą na pewno się zapoznam, miesiąc ten poświęcę książkom, które w marcu wypożyczyłam z biblioteki, czyli:

"Oczarowana" - Jill Shalvis
"Pośród żółtych płatków róż" - Gabriela Gargaś
"Za zamkniętymi drzwiami" - B.A. Paris


A potem wezmę się w końcu za czytanie ksiażek, w które zaopatrywałam się przez ostatnie miesiące, a których jeszcze nie przeczytałam. Są to:

"Karuzela" - Agnieszka Lis
"Spójrz na mnie" - Nicholas Sparks
"Ósmy kolor tęczy" - Martyna Senator
"Drugie życie Matyldy" - Magdalena Trubowicz
"Złe psy" - Patryk Vega (otrzymałam w prezencie od rodzeństwa)

i książka, którą dziś przyniósł listonosz, a którą wygrałam niedawno w konkursie u Aleksandry Sowy z bloga Imperium książkomaniaczki - "Szept wiatru" - Sylwii Trojanowskiej - choć tu się chyba jeszcze wstrzymam dopóki nie poznam poprzednich części serii.

Także mój kwiecień zapowiada się naprawdę czytająco ;) 

A czy Wy mieliście okazję przeczytać którąś z powyższych książek? Czy którąś z nich szczególnie polecacie lub odradzacie? Co planujecie czytać w kwietniu? Jestem bardzo ciekawa :)

Pozdrawiam i życzę zaczytanego kwietnia!




21 komentarzy:

  1. O kurczę! Chciałabym mieć tyle wolnego czasu, aby czytać takie ilości w ciągu jednego miesiąca! Zaczęłam dopiero 5 pozycję i niestety dziś jej nie skończę :(
    Marzec był u mnie miesiącem młodzieżówek (właściwie wszystko, co przeczytałam od razu recenzowałam na blogu). Kwiecień natomiast chciałabym, aby stanął pod znakiem kryminałów, także Bonda i Mróz to moje pozycje na zbliżający się miesiąc :)
    Pozdrawiam i zapraszam oczywiście do mnie :)
    aga-zaczytana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 godzinne podróże kilka razy w tygodniu autobusem na uczelnię trzeba jakoś sobie wypełniać - ja właśnie wtedy mam najwięcej czasu na czytanie książek :)
      Chętnie poznam Twoje opinie na temat twórczości pani Bondy, bo po książki R.Mroza jakoś nie mam ochoty póki co sięgać :)

      Usuń
    2. Wszyscy mnie tak namawiają, że Pochłaniacz już czeka na swoją kolej!

      Usuń
  2. Właśnie sobie uświadomiła, że przede mną jeszcze ostatni tom serii napisanej przez K.A.Tucker, czas ją w końcu przeczytać! :D
    „Rezerwat niebieskich ptaków” kiedyś czytałam, jakoś na początku gimnazjum, więc parę dobrych lat już minęło, teraz pewnie inaczej bym ją odebrała. Niewiele też z niej pamiętam, ale w tamtym okresie lubiłam sięgać po książki Ewy Nowak.
    Z perspektywy czytelnika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba po prostu książki autorki należą do tych, z których się wyrasta ;)

      Usuń
  3. Gratulacje! :) 10 książek, wow, ja tyle w ferie nie przeczytałam :/ A w marcu udało mi się przeczytać 7 :D Jennifer L. Armentrout, właśnie w marcu udało mi się przeczytać jej książkę "Obsydian" i była niesamowita :) Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ferie to ja też tyle nie przeczytałam he he :D po trudnej sesji miałam odpoczynek od wszystkiego - nawet od książek :P a teraz człowiek robi znowu wszystko byle tylko się nie uczyć (czyli czyta książki) ;)
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  4. Udany miesiąc za Tobą. Życzę Ci spełnienia planów czytelniczych na kwiecień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, mam nadzieję, że uda mi się je zrealizować :)

      Usuń
  5. Piękny czytelniczy wynik. Oby tak dalej.
    I polecam serdecznie ,,Karuzelę'', ,,Ósmy kolor tęczy'' oraz ,,Drugie życie Matyldy''. Naprawdę świetne powieści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie już się nie umiem doczekać ich lektury :)

      Usuń
  6. Za zamkniętymi drzwiami przeczytaj! Jestem strasznie ciekawa Twojego zdania, ponieważ mnie ta książka troszkę rozczarowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam różne opinie o niej, ale jednak chciałabym się sama przekonać jaka jest, więc na pewno moja recenzja o niej się tutaj pojawi :)

      Usuń
  7. Gratuluje wygranej w konkursie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam tych książek ale chciałabym sięgnąć po "Spójrz na mnie". Ciekawe czy Ci się spodoba :) W tym miesiącu mam nadzieję przeczytać kilka książek. Zaczęłam już "Kim byłbym bez Ciebie" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy to wstyd się przyznawać, ale to dopiero pierwsza książka Sparksa jaką przeczytam, więc zobaczymy :P Wcześniej oglądałam jedynie filmy na podstawie jego książek i były bardzo wzruszające :) "Kim byłbym bez Ciebie" G. Musso? Nie czytałam, ale znam inne jego książki i bardzo mi się podobały :)

      Usuń
  9. "Za zamkniętymi drzwiami" - B.A. Paris i "Złe psy" - Patryk Vega zazdroszczę, że obie jeszcze przed Tobą. Warte uwagi :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze się składa, mam nadzieję, że również będę zadowolona :)

      Usuń
  10. Ja w tym miesiącu sama jestem zainteresowana książką "Co przyniesie wieczność". Czytałam serię autorki Dark Elements, która mi się bardzo podobała, więc mam nadzieję, że i ta mi się spodoba :) Ciekawa jestem również książki Za zamkniętymi drzwiami, też z chęcią się skuszę kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny wynik! :) Gorąco polecam "Za zamkniętymi drzwiami" - przyjemnej lektury :)
    Zaczytanego kwietnia :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku.
Bardzo się cieszę, że zainteresował Cię ten post. Gorąco zachęcam Cię do wyrażenia swojej opinii. Pozostaw tutaj ślad swojej obecności bym również mogła trafić do Twojego zakątka internetu :)