niedziela, 21 stycznia 2018

URODZINOWE ROZDANIE!


Kochani!

Z ogromną radością i wzruszeniem informuję Was, że dokładnie rok temu założyłam swój własny kącik w internecie. Patrząc na ten miniony rok wiem, że decyzja o założeniu bloga była jedną z najlepszych decyzji w moim życiu. Uwierzcie mi, bo przekonałam się o tym na własnej skórze, że warto podejmować wyzwania i spełniać marzenia. Kiedy zakładałam bloga nie wiedziałam jeszcze jak ciepło i pozytywnie zostanę przez Was przyjęta, jak wiele cudownych osób tutaj poznam i jak wiele wspaniałych książek dzięki Wam odkryję. To był naprawdę wyjątkowy rok tutaj. Osiągnęłam wiele sukcesów, zainteresowałam się nowymi gatunkami, po które do tej pory nie sięgałam, odkryłam wiele książkowych perełek, doświadczyłam też kilku rozczarowań, ale przede wszystkim robiłam to, co uwielbiam robić - czytałam. I dziękuję, że mogłam się tym z Wami dzielić. 

Dziękuję Wam Kochani za to, że pomagacie mi rozwijać tego bloga 😊😊😊


Dziękuję również Wydawnictwom, które zaufały mi w tym pierwszym roku mojej blogowej aktywności:

- Wydawnictwu Albatros
- Wydawnictwu Editio Red
- Wydawnictwu Videograf




A teraz czas na niespodziankę ;-)




Z okazji urodzin postanowiłam zorganizować dla Was rozdanie, w którym możecie otrzymać - dzięki uprzejmości Wydawnictwa Albatros - najnowszą książkę Harlana Cobena pt. "W domu". Wprawdzie moja recenzja się jeszcze nie ukazała, ale wierzcie mi - jest o co zawalczyć ;-) 



W konkursie udział może wziąć każdy, kto spełni poniższe warunki:

  1. Zaobserwuje mojego bloga (ewentualnie profil google+ w przypadku problemów z opcją ocserwatorzy) -> wyjaśnienie niżej
  2. Zgłosi swój udział w konkursie
  3. Zapozna się z regulaminem


Przykładowe zgłoszenie:  
Zgłaszam się!
Obserwuję jako:
*Udostępniam baner:

*Za udostępnienie baneru z linkiem w dowolnym miejscu w internecie (blog, facebook, instagram itp.) uczestnik  rozdania otrzyma dodatkowy los. W zgłoszeniu koniecznie zostaw link do miejsca udostępnienia baneru.


Zachęcam również do polubienia na facebooku fanpage sponsora nagrody - Wydawnictwa Albatros.

Doszły mnie informacje, że pojawiają się problemy z opcją obserwatorzy. Niestety w pewnym przypadku nie wyświetla się okienko umożliwiające zaobserwowanie bloga. Z tego powodu, nie chcąc odmawiać nikomu uczestnictwa w konkursie wyłącznie z problemów technicznych, dopuszczam wyjątkowo możliwość obserwowania mojego profilu google+, na którym również wrzucam linki do recenzji. Jeśli komuś nie wyświetla się z prawej strony opcja "Obserwuj" niech wyśle na mój e-mail screena potwierdzającego problem i zaobserwuje mój profil google+ [link] wówczas warunek obserwowania zostanie spełniony.


REGULAMIN:

1. Rozdanie zorganizowane jest przez właścicielkę bloga "CZYTANIE i inne przygody ;-)"
2. Nagrodą w rozdaniu jest książka pt. "W domu" Harlana Cobena.
3. Sponsorem nagrody jest Wydawnictwo Albatros.
4. W rozdaniu mogą brać udział zarówno osoby posiadające blogi, jak i anonimowi uczestnicy. Anonimowych uczestników proszę o podpisanie się w komentarzu lub pozostawienie adresu e-mail. Anonimowe zgłoszenia bez podpisu lub adresu e-mail nie będą brane pod uwagę przy losowaniu.
5. Warunkiem uczestnictwa w rozdaniu jest posiadanie adresu korespondencyjnego na terenie Polski oraz zgłoszenie się w komentarzu a także bycie publicznym obserwatorem bloga "CZYTANIE i inne przygody ;-)", ewentualnie bycie obserwatorem mojego profilu google+.
6. Rozdanie trwa od 21.01 do 10.02.2018 r. do godziny 23:59. Zgłoszenia, które pojawią się po terminie nie będą brane pod uwagę.
7. Jedna osoba może zgłosić się tylko raz.
8. Zwycięzca zostanie wybrany w drodze losowania.
9. Dla uczestników rozdania, którzy udostępnią informację o rozdaniu w internecie i zostawią w komentarzu link, gdzie informacja została udostępniona, przewidziany jest dodatkowy los.
10. Wyniki zostaną ogłoszone na blogu w ciągu 7 dni od zakończenia rozdania.
11. Zwycięzca zobowiązany jest w ciągu 3 dni po ogłoszeniu wyników przesłać na mój e-mail: pzuzanna94@gmail.com adres korespondencyjny, na który zostanie wysłana nagroda. Jeżeli nie otrzymam w wyznaczonym terminie maila, wówczas wylosuję nowego zwycięzcę.
12. Koszt wysyłki ponosi organizator.
13. Udział w rozdaniu oznacza akceptację regulaminu.
14. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu.


Życzę Wam powodzenia!

64 komentarze:

  1. Wytrwałości i sukcesów na kolejne lata! :)


    Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Aga Zaczytana
    *Udostępniam baner: na blogu, kolumna z prawej strony:
    aga-zaczytana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo! Życzę kolejnych lat udanego blogowania.
    Zgłaszam się
    Obserwuję jako Wioleta Sadowska

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat dla bloga i wielu twórczych inspiracji.:)
    Książkę już mam, więc udziału w konkursie nie wezmę, ale wszystkim uczestnikom życzę powodzenia. Uwielbiam książki tego autora.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo!!
    Powodzenia na kolejne lata!
    Zgłaszam się
    Obserwuję jako Agnieszka S

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wytrzymałości!!

    Powodzenia wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! :D Czekamy na kolejne rocznice :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    A wszystkim konkurującym - szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Oby tak dalej, gratuluję z całego serduszka :) Życzę Ci jak najwięcej sukcesów w tym roku! Powodzenia dla wszystkich uczestników konkursu :D

    Spróbuję i ja! Zgłaszam się. Oczywiście obserwuję jako Bibliotekarka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i życzę wytrwałości :)
    Cobena bardzo lubię, więc się zgłaszam :)
    Obserwuję już od dawna jako: little black
    baner udostępniam na swoim blogu: littleblack1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaa, gratulacje! Życzę jeszcze więcej książek, niesamowitych historii i energii do prowadzenia bloga :D

    Zgłaszam się i ja!
    Obserwuję jako Weronika :D

    Pozdrawiam,
    Weronika z Od książki strony

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana gratuluję Ci wytrwania i tylu współprac! Powodzenia w kolejnych latach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i życzę kolejnych udanych lat! :)

    Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Karolina Xyz
    *Udostępniam baner: https://czytam-wszystko.blogspot.com/p/konkursy-na-blogach.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Paulina Pintal
    Udostępniam baner: https://pasje-marzenia-plany-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i życzę wiele radości z blogowania oraz wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Sylwia Jamrozik
    *Udostępniam baner: https://www.facebook.com/sylwia.jamrozik.7/posts/1734840823233104

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Zaczytana56 MamaDela
    *Udostępniam baner: https://plus.google.com/u/0/105698218508894857875/posts/fyJYSb5mzDs

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję i życzę samych satysfakcjonujących książek! :)

    Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Izabela Wyszomirska
    Udostępniam baner: http://sza-terazczytam.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też! Ja też!
    Przede wszystkim chciałam Ci pogratulować i życzyć wielu wartościowych książek, licznych współprac, z których będziesz dumna oraz żebyś nadal realizowała swoją miłość do książek i się nią z nami dzieliła.

    Jeśli mogę to też chciałabym się zgłosić!
    Obserwuję jako (chyba :D): klaudia.grygierek@gmail.com
    Udostępniam o tutaj: https://twitter.com/pprostuklaudia/status/957273063867015169

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia! :)
    Ja już swój egzemplarz mam. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Beata Kandzia
    *Udostępniam baner: https://plus.google.com/u/0/110061712332260582292/posts/fH6VXorcCM8

    Gratuluję 1 Urodzin bloga :) i życzę wielu kolejnych rocznic :) oraz radości, sukcesów i coraz więcej fanów!

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę wszystkim powodzenia :D Ja jestem już po lekturze i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: jot z sabatu
    Gratuluję rocznicy (teraz już pewnie będzie z górki, raz dwa posypią się współprace, ciekawe książki i tabuny fanów Twoich recenzji) i ciepło pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Agnes C.
    Udostępniłam:
    https://plus.google.com/u/0/109469830887620317034/posts/gyew9kVaMRB

    Gratuluję rocznicy i życzę dużo inspiracji na kolejne lata oraz niekończącej się satysfakcji z blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  24. Z wielką chęcią się zgłaszam :)

    Obserwuję jako: PospolitaOla
    *Udostępniam baner: Tak, na boku bloga: pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Peter49 Ceniacyksiazki
    *Udostępniam baner: https://plus.google.com/u/0/115323437474183891714/posts/i1vxcEdKNQr

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się :)
    Obserwuję 🔭 jako kakabobo2
    Baner na blogu:marysseprobuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Jagoda z My blueberry life
    udostępniłam na Google+ https://plus.google.com/u/0/+EnsorceleeMija/posts/78r7sVPVykn

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam Cobena i jego Myrona! :)
    Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: kącik_książkowy
    Udostępniam baner: https://kacik-ksiazkowy.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku.
Bardzo się cieszę, że zainteresował Cię ten post. Gorąco zachęcam Cię do wyrażenia swojej opinii. Pozostaw tutaj ślad swojej obecności bym również mogła trafić do Twojego zakątka internetu :)