środa, 21 czerwca 2017

Kilka słów wyjaśnień

Cześć! 😊

Jak pewnie niektórzy zauważyli od jakiegoś czasu nie pojawił się tutaj żaden post. 
Czerwiec to dla mnie czas egzaminów i zarazem największych stresów, każdą wolną chwilę poświęcam nauce, stąd moja nieobecność tutaj. Dlatego pragnę Was poinformować, że wciąż żyję i mam się świetnie, wręcz REWELACYJNIE, bo wczoraj zdałam ostatni egzamin i to na 5, więc w wielkim stylu zakończyłam sesję 😄 A to oznacza, że znów będę miała więcej czasu dla bloga i na czytanie Waszych recenzji. Przede mną jeszcze obrona, ale póki co odpoczywam w towarzystwie książek (nareszcie tych, których czytanie sprawia mi przyjemność). Aktualnie czytam "Promyczka" więc myślę, że w najbliższym czasie możecie spodziewać się recenzji.

W ostatnim czasie licznik wyświetleń bloga przekroczył 10 000! ❤
Jestem z tego powodu ogromnie szczęśliwa i z całego serca Wam dziękuję za to, że wciąż tu zaglądacie i zostawiacie ślady swojej obecności. Wiele to dla mnie znaczy i jednocześnie motywuje, bo wiem, że mimo mojej nieobecności ktoś nadal tu zagląda, czyta i komentuje.

Pozdrawiam Was serdecznie i do zobaczenia wkrótce!




26 komentarzy:

  1. Lekturę "Promyczka" też mam w planach, więc jestem ciekawa Twoich wrażeń :)
    No i gratuluję zdania egzaminów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Jak na razie bardzo mi się podoba, ale jeszcze nawet nie dotarłam do połowy :)

      Usuń
  2. Czekam na recenzję "Promyczka", sama jeszcze nie czytałam :)
    Korzystaj i odpoczywaj ile się da! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro egzaminy już za Tobą to mam nadzieję, że naprawdę w końcu wrócisz, bo już się zastanawiałam czy ten przestój nie jest przypadkiem spowodowany tym, że utknęłaś na jakiejś wyjątkowo beznadziejnej książce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, jakby tak było to odstawiłabym tę beznadziejną książkę i sięgnęła po coś lepszego :D
      Naprawdę w końcu wracam ♥

      Usuń
  4. Jestem bardzo ciekawa, co będziesz myśleć o Promyczku i oczywiście gratuluję tak efektownego zakończenia sesji!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie pozytywnie odbieram książkę :)
      Dziękuję! ♥

      Usuń
  5. Gratulacje zdanego egzaminu! :) I oczywiście czekamy, aż do nas wrócisz! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!!
    To zrozumiałe, ze nauka jest najważniejsza!
    Czekam na recenzję Promyczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Niestety, jak się poszło na studia to trzeba się uczyć :D
      Ale już bliżej końca niż dalej :)

      Usuń
  7. "Promyczek" to bardzo miła lektura, chociaż zakończenie jest ciężkie :) wracaj szybko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie już miałam okazję usłyszeć, że mam się przygotować na ciężkie zakończenie. Wyczuwam, że będą łzy, ale okaże się na końcu ;)

      Usuń
  8. Ogromnie gratuluję 5 z egzaminu!! ♥
    Promyczek jest jedną z moich ulubionych książek, więc mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu :D

    Obsession With Books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥
      Na razie jestem zadowolona z lektury :)

      Usuń
  9. Gratuluję piątki :)
    Czytaj Promyczka i wracaj prędko do bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zdania egzaminu!
    A ,,Promyczka'' czytałam i bardzo mnie poruszył.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥
      Jeszcze nie skończyłam książki, ale im bliżej końca tym mocniej przeczuwam, że ciężko mi będzie czytać zakończenie...

      Usuń
  11. U mnie czerwiec też jest mocno absorbujący, wiele spraw się nałożyło. :) Wyników egzaminów gratuluję! :) O "Promyczku" chętnie poczytam, lektura jeszcze przede mną. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥
      Mam nadzieję, że moja recenzja Cię zachęci do tego, by po niego sięgnąć, bo już teraz wiem, że to wyjątkowa książka, choć jeszcze trochę zostało mi do przeczytania :)

      Usuń
  12. Z mojej strony -> powodzenia na obronie! Sama bronię się za dwa tygodnie, więc podejrzewam co czujesz. Mogę dać Ci jedną wartościową radę: sama pisałaś swoją pracę (przynajmniej mam taką nadzieję), więc jesteś ekspertem w tym temacie. Nie daj sobie wmówić inaczej. Nie stresuj się, bo nie ma czym! :)
    http://favouread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj po tych wszystkich szczegółach jakie musiałam poruszyć w swojej pracy rzeczywiście czuję się ekspertem :P Choć już się przekonałam, że na studiach nigdy nie wiadomo co człowieka zaskoczy :P
      Dziękuję ♥ I Tobie również życzę powodzenia i pomyślności! :)

      Usuń
  13. Gratuluję pięknego wyniku egzaminu i życzę Ci, żeby wszystko układało się pomyślnie.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku.
Bardzo się cieszę, że zainteresował Cię ten post. Gorąco zachęcam Cię do wyrażenia swojej opinii. Pozostaw tutaj ślad swojej obecności bym również mogła trafić do Twojego zakątka internetu :)