poniedziałek, 30 kwietnia 2018

PODSUMOWANIE MARCA I KWIETNIA


Kochani!

Nie było mnie tu niemalże 2 tygodnie. Pierwszy raz zostawiłam bloga na tak długo. No cóż, studia zaoczne + praca pochłaniają sporo czasu. Na szczęście czas na czytanie znajduję - w autobusie do pracy i na studia, także nie jest znowu aż tak źle 😉 Niestety nie mam póki co tyle czasu, ile bym chciała na aktywność na blogu, stąd posty w najbliższym czasie będą raczej sporadyczne, tak jak moja aktywność u Was. Chyba dopiero w lipcu wrócą stare dobre czasy, kiedy zaglądałam tu co kilka dni, jak nie codziennie.


Przez ostatnie dwa miesiące przeczytałam 9 książek (4 w marcu, 5 w kwietniu):

8. "Woda dla słoni" Sara Gruen
9. "Napisz do mnie" Lidia Liszewska, Robert Kornacki


Recenzje dwóch ostatnich książek dopiero się pojawią, ale już teraz gorąco zapraszam do zapoznania się z nimi wkrótce


Najlepsza książka

Wskażę 3: "Nieodnaleziona" (za napięcie i zakończenie, które zwaliło mnie z nóg) "Zanim zostaliśmy nieznajomymi" i "Napisz do mnie" (obie za piękne emocje, jakie dzięki nim miałam przyjemność przeżywać. Cudowne, poruszające historie, obok których nie można przejść obojętnie)


Najgorsza książka

Kompletnie nie przypadła mi do gustu "Ta dziewczyna" i przyznam, że najchętniej pozbyłabym się jej z mojej mini-biblioteczki, bo drażni mnie samo patrzenie na nią.
Jeśli zaś chodzi o największe rozczarowanie, to takowe spotkało mnie przy lekturze "Wody dla słoni". Książka absolutnie nie jest zła, jednakże chyba spodziewałam się czegoś innego, stąd to rozczarowanie.



Z jakimi książkami spędzacie majówkę? Ja póki co czytam "Zanim pozwolę ci wejść" Jenny Blackhurst, która swoją premierę będzie miała 9 maja.

16 komentarzy:

  1. Jak na uczelnię, pracę i innych obowiązków, to i tak te 4-5 książek to dużo. :) Czytałam w zapowiedziach o Zanim pozwolę ci wejść, więc jestem ciekawa, bo mnie zainteresowała książka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy miks gatunkowy :) Bardzo chciałabym przeczytać "Wodę dla słoni".

    OdpowiedzUsuń
  3. To naprawdę niezły wynik. Ja podobnie, jak Ty, czytam właśnie" Zanim pozwolę Ci wejść".:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!
    Każdej z tych książek jestem ciekawa :) Oprócz "Nieodnalezionej" którą czytałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak samo miałam z Wodą dla słoni, ale teraz przeczytałabym ją jeszcze raz :D
    Zaczytanego maja
    POCZYTAJ ZE MNĄ

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekamy na recenzję Napisz do mnie...
    To miłe, że Ci się spodobała!
    @napiszdomnieofficial

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja majówkę spędzam z kilkoma książkami, ale aktualnie towarzyszą mi "Emigrantki" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zanim zostaliśmy nieznajomymi była świetna :D
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny wynik przy tej ilości obowiązków. Życzę miłej majówki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję udanego miesiąca. Mi nie udało się teraz zrobić podsumowania ze względu na brak czasu, ale nadrobię to w czerwcu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję dobrego wyniku. :) Nie wiem jeszcze z jakimi książkami spędzę majówkę, ale na pewno będę czytać. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę że Nieodnaleziony już za Tobą, ostrze sobie na nią zęby, podobnie jak na "Zanim zostaliśmy nieznajomymi" - strasznie podoba mi się ten tytul:)
    Pamiętam Twoją recenzję "Tej dziewczyny" ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. "Napisz do mnie" bardzo mnie ciekawi! "Wróć, jeśli masz odwagę" czytałam (i to nawet z okazji tego samego Book Touru ;)) i podobała mi się. Nie jest to może nic szałowego i niewiele już z niej pamiętam, ale przynajmniej nie wyrzucałam z siebie złości podczas czytania. Chociaż może jeszcze gorzej jest gdy traktuję ją obojętnie? ;) Ja majówkę spędzam z "Dżozefem" Jakuba Małeckiego, jak na razie jestem pozytywnie zaskoczona oraz z "P.S.Kocham Cię", które spontanicznie wylosowałam sobie na maj z własnej półki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. 2 tygodnie! :O W życiu. nie wytrzymałabym tyle bez bloga!
    "Ta dziewczyna" to od razu przyszła mi do głowy Coollen Hoover, która tez jest dla mnie najgorszą książką kwietnia, potem popatrzyłam na autorkę tej co ty czytalas i widzę że jednak ktoś inny. WIdać tytuł jakoś pechowy. Każda Ta dziewcyzna to badziewie ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie nasze wyniki są podobne :)
    Trzymam kciuki za wygospodarowanie większej ilości czasu!
    No i czekam na opinię na temat 'Wody dla słoni', sama jeszcze jej nie czytałam, ale oglądałam film i zastanawiam się nad lekturą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe pozycje! Kilka z nich czytałam. Teraz polecam przeczytać "Spętanych przeznaczeniem". Według mnie to najlepsza ostatnio wydana książka. :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku.
Bardzo się cieszę, że zainteresował Cię ten post. Gorąco zachęcam Cię do wyrażenia swojej opinii. Pozostaw tutaj ślad swojej obecności bym również mogła trafić do Twojego zakątka internetu :)