środa, 31 maja 2017

Podsumowanie maja


Cześć 😊😊😊

Przyszedł czas na podsumowanie kolejnego miesiąca. Muszę przyznać, że jestem pozytywnie zaskoczona ilością książek, jaką udało mi się przeczytać w maju, gdyż natłok studenckich obowiązków sugerował, że nie znajdę zbyt wiele czasu na czytanie. O ile maj pod tym względem miło mnie zaskoczył - przeczytałam 8 książek! - o tyle wiem, że czerwiec nie będzie taki łaskawy w wolny czas. Przede mną sesja, a potem obrona. Ale, nie przynudzając, przejdę do podsumowania zaczytanego maja.


Przeczytane książki:

  1. "Jeszcze jeden oddech" - Paul Kalanithi
  2. "Kropla zazdrości, morze miłości" - Natalia Sońska
  3. "Zimowa miłość" - Elżbieta Rodzeń
  4. "Konklawe" - Robert Harris
  5. "Nie pytaj dlaczego" - Magdalena Trubowicz
  6. "Szkoła latania" - Sylwia Trojanowska
  7. "Blisko chmur" - Sylwia Trojanowska
  8. "Córeczka" - Kathryn Croft


Najlepsza książka

Mam problem z wyborem najlepszej książki maja, bo każda miała w sobie coś, co zasługuje na to, by ją wyróżnić. Zasugeruję się po prostu własnymi emocjami i ogólnym wrażeniem, jakie pozostawiła po sobie książka. A także tym, że po prostu tęsknię do tej książki i mam ogromną ochotę jeszcze do niej wrócić. Tą książką jest "Zimowa miłość" E. Rodzeń, którą miałam okazję przeczytać w ramach Book Tour. Jeszcze nie zaopatrzyłam się w swój własny egzemplarz, ale to tylko kwestia czasu ;)


Najgorsza książka

Żadnej książki przeczytanej w maju nie mogę określić tym mianem - to był naprawdę fantastyczny miesiąc, udało mi się przeczytać same rewelacyjne książki i na żadnej się nie zawiodłam. Oby zawsze tak było :)


Plany na czerwiec

Nie robię ich z powodów, które podałam na początku. Jednak jutro dzień dziecka, a moi rodzice nadal z tej okazji robią mi drobne prezenty, więc tym razem zażyczyłam sobie "Confess" Colleen Hoover. Jak tylko znajdę na nią czas, to natychmiast przeczytam! Zaczęłam również czytać trzecią część z serii Sylwii Trojanowskiej, pt. "Szept wiatru", więc myślę, że w niedługim czasie ukaże się recenzja.



Pozdrawiam Was gorąco, życząc zaczytanego i słonecznego czerwca! 😊😊😊



28 komentarzy:

  1. Sporo książek udało Ci się przeczytać. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem niezły wynik!
    No to zdanej sesji życzę i udanej obrony, czy jak to się tam powinno życzyć xd

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo książek przeczytałaś, ja niestety nie mam czasu teraz czytać mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Osiem książek to świetny wynik przy innych obowiązkach. Czerwiec i dla mnie nie należy do przyjemniejszych, bo dużo nauki już mam, ale właśnie skusiłam się na Confess i już z rana zaczęłam czytać. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję przepięknego wyniku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wynik! ;)
    Nie czytałam żadnej książki, z tych które wymieniłaś, raczej nie moje klimaty. ;)
    Pozdrawiam i powodzenia w czerwcu. ;)
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię miesiące, w których wpadnie w moje ręce sporo naprawdę dobrej literatury, mam wrażenie, że zwracają się te wszystkie nieprzespane noce z książką w ręku. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam żadnej z wymienionych przez Ciebie książek :/ Sporo udało Ci się przeczytać - gratuluję i powodzenia na studiach :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurcze 8 książek to sporo! Gratuluję wyniku :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wynik! Gratuluję i zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę się doczekać twojej recenzji Confess. Mnie książka bardzo się podobała i mam nadzieję, że i tobie przypadnie do gustu. Akurat tak wyszło, że udało się nam przeczytać tyle samo książek, więc jestem z nas dumna.:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję owocnego miesiąca. Mi w maju udało się przeczytać niestety tylko 3 książki. :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobry wynik, u mnie dość licho bo studia dały mi w maju w kość :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Żadnej z tych książek jeszcze nie czytałam. Ale czy przeczytam to też nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Z wyżej wymienionych czytałam tylko "Jeszcze jeden oddech" - wspaniała książka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. 8 książek w miesięcu, zważając na studia, to rzeczywiście dobra liczba :D. Co do sesji... łączę się w bólu, mój czerwiec też będzie zabiegany pod tym względem.
    Czekam na twoją opinię o Confess :D! I pozdrawiam.
    http://zniewolone-trescia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam ani jednej książki, którą przeczytałaś w tym miesiącu. Gratulacje wyniku :)

    http://pomiedzyrozdzialami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie, aż 8 książek, ja już dawno nie miałam takiego wyniku w ciągu miesiąca. Ciekawe tytuły pozycji przeczytanych przez Ciebie :) Ja chciałabym w najbliższej przyszłości przeczytać "Jeszcze jeden oddech" - Paul Kalanithi
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dobry wynik! Jednak żadnej książki, którą przeczytałaś nie znam.
    Pozdrawiam
    Biblioteka Tajemnic

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaszalałaś w maju :-) Czekam na recenzję "Confess". Ciekawa jestem tej książki, ale muszę odpocząć od Young Adult :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super! Idę czytać recenzję "Konklawe", a Tobie życzę powodzenia na sesji i obronie (no, sobie też :P)!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Super wynik. Ja z tych pozycji jeszcze nic nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  23. super wynik! :)
    Muszę nadrobić niektóre tytuły, które się u Ciebie pojawiły. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wynik!! U mnie podobnie :)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  25. Super wynik i również zaczytanego i słonecznego czerwca! ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny maj, bo zaczytany! Bardzo fajne lektury udało Ci się przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z Twojej listy przeczytałam tylko "Kropla miłości, morze zazdrości", a "Zimową miłość" mam na liście do przeczytania:)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku.
Bardzo się cieszę, że zainteresował Cię ten post. Gorąco zachęcam Cię do wyrażenia swojej opinii. Pozostaw tutaj ślad swojej obecności bym również mogła trafić do Twojego zakątka internetu :)