sobota, 1 kwietnia 2017

ZMIANA NAZWY BLOGA

Moi Drodzy,

kiedy zakładałam tego bloga ponad 2 miesiące temu moim pierwotnym celem było zamieszczanie na nim nie tylko recenzji, ale również zdjęć ciekawych miejsc, zabytków, krajobrazów a także dzielenie się z Wami moimi pomysłami na świąteczne dekoracje, które zawsze chętnie robiłam. Jak można zauważyć, plan nie do końca wypalił tak jak na początku tego chciałam - do tej pory poza recenzjami ukazały się tylko 2 posty dotyczące miejsc, które chciałam Wam polecić i ani jednego posta dotyczącego moich przygód z quillingiem. 

Faktem jest, że złożyła się na to pora roku - bloga założyłam w styczniu a zimą mało zwiedzam, co przekłada się na brak zdjęć i postów o tej tematyce. A ozdoby świąteczne też zwykle robię w listopadzie i grudniu. Dlatego z perspektywy czasu uświadamiam sobie, że chyba nazwa bloga nie jest zbyt adekwatna do zamieszczanych na nim aktualnie postów. Musiałoby minąć jeszcze parę miesięcy zanim pojawiłby się post o tematyce artystycznej czy też podróżniczej, tym bardziej, że ze względu na lipcową obronę pracy licencjackiej nie będę miała czasu na takie wycieczki. Poza tym obecna nazwa bloga może być trochę myląca - niektórym może sugerować, że znajdą tu jakieś profesjonalne zdjęcia a ja takowych nie robię.

Już od dłuższego czasu zastanawiałam się nad tym, czy nie zmienić nazwy bloga, pozostawiając adres bloga bez zmian. Dziś podjęłam ostateczną decyzję i w żadnym wypadku NIE JEST TO PRIMA APRILIS - od dziś mój blog będzie nosił nazwę "CZYTANIE i inne przygody".

Co do czytania to nie ma tutaj żadnych wątpliwości i oczywiście na CZYTANIE kładę nacisk. Bardzo się cieszę, że blog rozwija się właśnie w tym kierunku. Blog poświęcony jest przede wszystkim książkom i to się nie zmieni. 
A te "inne przygody"? No cóż, chciałam w razie czego zostawić sobie otwartą furtkę, gdybym jednak kiedyś koniecznie chciała nawiązać do czegoś, co z książkami nie jest związane, nie ograniczając się tylko do wycieczek, zdjęć czy świątecznych ozdób ;) 

Chciałam Was poinformować o tej zmianie żebyście nie mieli wątpliwości, czy trafiliście pod dobry adres. 😄 Jutro nazwę zmienię w ustawieniach a dzisiaj zmieniam nagłówek, który zostaje utrzymany w tej samej tonacji co poprzedni.

Pozdrawiam i życzę Wam pięknego słonecznego dnia! 😊😊

22 komentarze:

  1. Ładny nagłówek :-) Ja tam zupełnie nie miałam problemu z poprzednią nazwą :-) Nowa też fajna, przyzwyczaję się :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego pierwszego kwietnia zawsze trzeba się upewniać dwa razy, czy na pewno nie mamy styczności z żartem. :D
    Nowa nazwa mi się jak najbardziej podoba i dalej będę zaglądać.:)
    Pozdrawiam!

    http://oddam-ci-ksiazke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajną tę nazwę wymyśliłas ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i dobrze! Mamy wiosnę i potrzebę zmian heheh. Ja nadal obserwuję :) Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  5. Ważne żeby Tobie nazwa odpowiadała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmiany są dobre i ważne, by Tobie odpowiadały!
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze, żeby nazwa odpowiadała Tobie, byś dobrze się z nią czuła. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  8. Super nazwa, najważniejsze aby TOBIE się podobała! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna, ta nowa nazwa :D

    OdpowiedzUsuń
  10. To niesamowite, że zaczynałyśmy prawie jednocześnie! :) Zdradź mi jednak jak to robisz, że masz już tyle obserwatorów i taką ilość wyświetleń?
    Pozdrawiam! :)
    aga-zaczytana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi zadałaś pytanie :D Szczerze? Nie wiem, ale myślę, że składa się na to wiele czynników ;) Musiałabyś odpowiedzieć sama sobie, co jest w moim blogu takiego, że go zaobserwowałaś i chętnie komentujesz moje posty :) Myślę, że większość kierowała się właśnie tym samym ;) Choć faktem jest, że początkujący bloger musi jakoś sprawić, by docierali do niego inni blogerzy ;) A tu nie pozostaje nic innego, jak po prostu dać innym blogerom znać o swoim blogu a potem zrobić wszystko, by zaciekawić ich swoimi postami i by chcieli z Tobą zostać na dłużej :)

      Usuń
    2. To prawda, pytanie najbardziej ogólne na świecie :D Myślałam, że masz jakiś magiczny sposób! A tak to robię to samo i mam nadzieję, że z czasem będzie tylko lepiej :)

      Usuń
    3. Trzymam kciuki i życzę Ci tego :)

      Usuń
  11. Powodzenia w blogowanie. Myślę, że nowa nazwa zupełnie Cię nie ogranicza. Możesz pisać recenzje i właściwie robić, co ci się tylko podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Najważniejsze żebyś Ty czuła się dobrze w swoim miejscu w sieci- jeśli tak będzie, to i czytelnicy będą zadowoleni ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobra zmiana :) To ma być Twoje miejsce w sieci i przede wszystkim Ty masz się z nim dobrze czuć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurde tak bardzo lubie komentowac wpisy innych bloggerow a tak malo mam na to czasu. Wlasnie dlatego komentuje Twoj wpis dopiero teraz xD Popieram zmiane nazwy. Poza tym dobrze brzmi i zaciekawia. Powodzenia w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również zmieniłam nazwę bloga chyba dwa miesiące po rozpoczęciu. Adres zostawiłam ten sam. Trochę się bałam jak się przyjmie - ale udało się bez problemu 😊 a wiele osób mi to odradzało. Najważniejsze żeby samemu czuć się dobrze ze swoim kawałkiem podłogi jakim jest blog 😀

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasem też chciałabym na blogu dodać coś innego, od siebie, co niekoniecznie dotyczy książek. W końcu wbrew pozorom "mole książkowe" nie zamykają się w czterech ścianach :) Pozdrawiam :)!

    http://zaczytanazlosnica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Z przyjemnością dołączyłam do obserwatorów :-)
    Na pewno będę tu częstym gościem :-)
    Ania.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku.
Bardzo się cieszę, że zainteresował Cię ten post. Gorąco zachęcam Cię do wyrażenia swojej opinii. Pozostaw tutaj ślad swojej obecności bym również mogła trafić do Twojego zakątka internetu :)